duminică, 17 ianuarie 2021

CE POFTĂ AM SĂ FIU NEMURITOR

 PARADISUL APARENŢELOR

Costel Zăgan
Ce poftă am să fiu nemuritor
şi Doamne nu-s decât doar trist
hai viaţa-mi strigă hai dă-i zor
şi n-am ce face şi exist
Şi Doamne nu-s decât doar trist
poet cu stele reci în oaseE POFTĂ AN SĂ FIU
revendic ca pedeapsă că exist
iubirile femeilor frumoase
Poet cu stele reci drept oase
hai moartea-mi strigă hai dă-i zor
ce-ţi trebuie femei frumoase
când naiba să te ia eşti muritor
O Doamne nu-s decât doar trist
îmi revendic steaua deci exist
CEZEISME, 2008
Este posibil ca imaginea să conţină: 1 persoană

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COSTEL ZĂGAN

  Mâinile se roagă mângâind, iubito Despre tine înfloreşte teiul despre sânii tăi în floare ceru-mbracă-n stele cheiul valul mării rău mă do...